27.09.2014

Beşiktaş bronz yumurtlayan tavuğu kesiyor.

Beşiktaş, bu sene Türkiye'yi seneler sonra ilk kez EHF Şampiyonlar Ligi'nde temsil edecek. Üstelik grubunda Barcelona ve Flensburg gibi hentbol ekolleri var. Türkiye'de hentbolun tanıtımı için bundan daha iyi bir fırsat olabilir mi? "Üç büyükler"den birinin Barcelona'yla oynayacağı bir turnuva. 1990'larda Efes'in basketbolda yarattığı gibi bir kitlesel desteği yaratma şansı var önünde. Ama, hayır. Maçlar Smartspor'da şifreli! Beşiktaş-Barcelona maçını elli kişi izlerse öp başına koy. Sen Beşiktaş olarak son on yılın sekizinde, son altı yılın tamamında şampiyon olmuşsun. Popülerlik bakımından hentbolda zaten rakibin yok. Bu ülkede hentbolun çekeceği ilgi, doğrudan neredeyse yalnızca sana yansıyacak. Hadi altın, gümüş olmasın da bronz yumurtlayan tavuk olsun. D-Smart'ın vereceği üç kuruş para için niye kesiyorsun? Daha bir on sene insanları peşine takabileceğin bir organizasyonu niye kitlelerden uzak tutuyorsun? Spor sevmezlik kısmını zaten geçtim -ona alıştık-, yöneticilik mantığı açısından da düpedüz aptallık bu. Şimdi diyecek ki, Wisla'nın maçlarını da Polonya'da şifreli Canal+ veriyor. Sen Polonya mısın? Tarihinde Dünya Şampiyonası finali, bir dolu da yarı finali mi var? Sen Dünya Şampiyonu'yla maçını tribünsüz Mersin salonunda oynatıp dalga konusu olan, şampiyon takımının salon bulana kadar akla karayı seçtiği bir ülkesin. Spor yapmıyorsun, dahası spor sevmiyorsun da. İnsanlar seyretsin diye reklamını yapman gereken bir organizasyonu paralı kanala satmak senin neyine? Gerçi, kime anlatıyorum, orası da ayrı konu.


1 yorum:

  1. Sayın Dağhan Irak,

    Müsabakanın yayın haklarını Satan EHF Marketing Departmanı.

    Bn sebeble Beşiktaş Mogaz'ın bu konuda yapabileceği birşey yok.

    YanıtlaSil